Rio Fever by ISADORA

IsaDora-167-Rio-Fever
 
Hej igen!
 
De senaste åren har jag blivit smått beroende av läppstift. Lite som Maria Montazami säger: "utan mitt läppstift känner jag mig exposed" :-) Jag använder ofta rött läppstift av olika slag, men annars rosa eller korallfärgade nyanser.
 
Detta läppstift från Isadora är mitt senaste tillskott i samlingen - Rio Fever, som är en härligt pigg färg åt det orangea hållet. Egentligen tillhör den Isadoras sommarkollektion Sunset in Rio, men jag tycker att det passar riktigt bra så här på sensommaren och hösten också. En varm och glad färg på läpparna piggar ju alltid upp!
 
Gillar ni också make-up, så kan jag tipsa om att vi på Gekås har många av de vanligaste märkena i vårt utbud - Loreál, Lumene, Max Factor, Isadora, etc. Så ta en kik där om ni är där - det är ofta bättre priser än i andra butiker.
 
Puss på er!
Postat av: Anna

Jag brukar använda en brun/rosa nyans för att få lite mer färg på mina bleka läppar! Kram

2014-08-19 @ 20:51:47
Postat av: Hanna - Träning och min vardag som trebarnsmamma

Snygg färg! Jag använder inte så mycket läppstift.

2014-08-19 @ 22:18:49
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Karin

Samma här! Aldrig testat Isadoras men den där färgen var verkligen fin!

2014-08-20 @ 08:54:09
URL: http://karinocholiven.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: