Söndagsendorfiner...

 
 
Gokväll på er!
 
Ja, av bilderna att döma så blev det ett pass vid utomhusgymmet idag. Tycker om att träna ute, och så här års är ju luften så hög och frisk. En av de få fördelarna med hösten ;-) Och eftersom jag ska tävla i Toughest om 7 veckor, så krävs det lite utomhusträning emellanåt. Ja, för den" lilla rundan" kommer definitivt inte innebära torr och ren gymmiljö ;-) Är det förresten någon av er som också ska vara med - eller kanske sprang Tough Viking igår? 
 
 
Idag körde jag cirkelträning med 1-minutersintervaller. Jag passade självklart på att klättra i nät och rep - sådana moment som jag inte kan träna på gymmet. Annars blev det upphopp på stora däck, pull ups, dips och annat smått och gott. Dessutom skickade min PT Milla lämpligt nog en utmaning till mig (undrar om hon SER när jag tränar, för det är inte första gången hon tajmar ett pass, hihi) - 30 burpees och 100 armhävningar! Hatälskar dessa extramoment :-) Efteråt hade jag dock mer krafter kvar, så det blev lite backträning på slingan. Heja endorfiner!!
 
 
Ja, med tanke på att jag varit själv med barnen det mesta av helgen, så måste jag säga att jag känner mig riktigt pigg ikväll. Och det kanske är tur - för nästa vecka kommer det att krävas lite mer av mig... Men vi tar en dag i taget. Det är fortfarande helg några timmar till, och jag ska försöka att suga ut det sista av denna söndag. Hörs imorrn!
 
Varma kramar!
Postat av: Käthes Mode

Bra jobbat! Ser kul ut!

2014-08-31 @ 22:50:10
URL: http://www.kathe.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: