Världens finaste 8-åring!

 
 
Älskar dessa bilder från i somras - så mycket nyfikenhet och energi i denna underbara kille  ♥
 
 
Godmorgon!
 
Vid samma tidpunkt som detta inlägg publiceras låg jag på förlossningen - en ganska kylig sensommarmorgon - hög på endorfiner, och med en alldeles nyfödd liten kille på bröstet. Märkligt det där - att man knappt minns hur det var när han inte fanns. I samma stund som barnet är ute, känns allt så självklart. Klart att det är jag som ska få äran att vara din mamma. Ja, man får lov att vara lite blödig och nostalgisk en sådan här dag :-) Idag då du fyller 8 år.
 
Grattis fina Olle!
Postat av: Maria

Ett STORT GRATTIS till Olle!
HIPP HIPP HURRA

Många kramar

2014-08-21 @ 09:25:40
URL: http://omlitenochmig.se
Postat av: Mickan

Kul! Jag har en tjej som blir 15 år idag också! Hoppas ni får en bra dag! Vi ska fira med knäckig rabarberpaj! :)

2014-08-21 @ 09:43:09
Postat av: Anonym

Grattis fina Olle!!! Kramar från Vide med familj

2014-08-21 @ 11:21:22
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Ljuvliga sommarbilder! Ett stort GRATTIS till er stora kille. Hoppas ni får en härlig födelsedag! Kramar

2014-08-21 @ 11:32:27
URL: http://hannadidrikson.blogg.se
Postat av: Fru H

Grattis på födelsedagen O!! Vilka härliga bilder på honom. Jag älskar och saknar också sommaren. Massor!!!

2014-08-21 @ 12:26:33
Postat av: Anonym

Välkommen i 8 års klubben kram från Julia och resten av familjen.

2014-08-21 @ 14:18:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: