Att vara lite hög på julen...

 
 
Hej igen!
 
Hoppas att ni hade en alldeles fantastisk julafton igår! Vi hade det supermysigt, och barnen var såklart höga på julkänslor! Det är så härligt att se deras förväntan, och när tomtebesöket närmar sig håller dom nästan på att krypa ur skinnet :-)
 
Just nu ser det ut som hej-kom-och-hjälp-mig i huset, med julklappar och kläder överallt. Men vet ni, jag bryr mig inte det minsta idag. Istället för att stressa runt och städa i röran, så sitter jag kvar i morgonrock och dricker kaffe. Precis sådär lagom slappt som man ska få ha det under julledigheten - och just det som jag känner att jag behöver just nu.
 
Idag strålar solen utanför fönstret - som gjort för en långpromenad egentligen. Men snart är det dags att svida om till festkläder igen, för att fira julafton nr 2. Så det är bara att förbereda sig för minst lika taggade småprinsar idag ;-)
 
På återseende!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: