Fredagsfys före fredagsmys!

 
 
Är du själv hemma med barnen ibland, och inte kommer iväg till gymmet?
 
 
Då tar du med kidsen i träningen därhemma - dom kommer förmodligen att älska det!
 
 
Hallå fredag!
 
Veckans sista arbetsdag innebär - förutom mycket skrivbordsjobb - även höjdpunkten i gymmet. Fredags-HIT är ett av våra populäraste pass på jobbet - 30 min högintensivt arbete med stundtals blodsmak i munnen. Men vet ni, deltagarna verkar älska den känslan :-) Och trots att det är bara några dagar kvar till jul, och många prioriterar bort träning i julstressen, så är dagens pass redan fullbokat. Jag längtar redan efter att ge deltagarna en rejäl utmaning :-)
 
Igår var jag och lille C själva hemma på kvällen, så den planerade löparrundan fick stryka på foten. Men det ska mycket till för att jag ska lägga ner träningsplanerna när jag väl har ställt in mig på det. Så igår körde vi (ja, miniprinsen var faktiskt också med ett tag) ett effektivt amrap-pass i vardagsrummet. Vi värmde upp till "Dansa pausa" och sedan blev det 20 min fullt ös med övningar med egen kroppsvikt. Så kör ni lite fredagsfys innan fredagsmys idag också!
 
Happy Workout!
 
Postat av: Camilla

Vi har omvandlat vårt garage till gym och då finns det inga ursäkter som funkar. Bara att gå ut och köra och är mina små tjejer hemma så följer de mer än gärna med :)

2014-12-19 @ 10:26:56


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: