Julen 2014

 
 
Gokväll vänner!
 
Då börjar lugnet äntligen lägga sig här hemma - barnen sover och mannen i huset har gått på sitt helgpass. Tänkte därför passa på att summera de senaste dagarnas olika firanden, och visa några snapshots från vår jul 2014.
 
Vi har som vanligt haft en riktigt lugn och mysig jul med våra familjer. God mat, glada och förväntansfulla barn (och vuxna), julklappar i mängd, och massor av tid för att prata och umgås - tusen tack till alla våra nära och kära ♥ Och dessutom haft tid till att bara vara... Som idag, då jag var lite låg, och tog en härlig löparrunda i eftermiddagssolen - för att sedan kollade på Smurfarna och äta middag i soffan med barnen. Sådant som får mig att må bra i kropp och själ. 
 
Nu knyter jag ihop säcken för julen 2014, och blickar mot nyår. Men allra först ska jag sova gott! I natt blev det lite siochså med sömnen, så jag kommer förhoppningsvis somna som en klubbad ;-) Hoppas att ni också haft en fin julhelg!
 
Kram & gonatt!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: