På jakt efter paljetter...

 
 
 Top - Gekås, Pennkjol - H&M, Boots, Duffy, Halsband - Ur&Penn, Armband - Edblad
 
 
Mellan H&M och BR hann vi såklart med en fika - och det blir på Espresso House om O får välja :-)
 
 
Gokväll vänner!
 
Ja, som rubriken antyder så var jag på jakt efter paljetter idag. Hade (som vanligt) en idé i huvudet om outfit inför morgondagen, men nix - inga paljetter blev det. Det kommer dock lösa sig ändå, för jag är tack och lov inte helt utan festklänningar här hemma. Har såklart en plan B för detta ändamål :-) Vad det blir får ni kanske se imorgon.
 
Jag hade med mig O som sällskap på stan idag. Han är van att springa i affärer sedan han var bebis - men jag märker att han inte längre tycker det är lika kul... Om man inte hänger på BR hela tiden vill säga ;-) Det gick dock fint, och vi hade en mysig eftermiddag tillsammans. Nu laddar vi som sagt för morgondagen, då det är dags för årets festligaste party!
 
Kram på er!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: