Skål för jullovet!

 
 
Gokväll på er!

Sticker in med en liten hälsning mitt i fredagsmyset. Jag och smågrabbarna är själva hemma och har haft en skön start på helgen. Nu börjar dessutom pojkarnas jullov, och det blir nog bra med några veckors avbrott från tidiga morgnar och läxläsning på kvällarna. För min del väntar ytterligare en arbetsdag innan julledigheten, men det ska gå fint!
 
För övrigt har det varit en bra fredag - pigg och mestadels glad - om än något känslomässigt omtumlande. Det är inte ofta jag blir ledsen på jobbet, men idag hände det. Inget allvarligt dock, men definitiva avslut och avsked är inte min cup of tea... Inte när det är människor som betyder mycket för mig på många sätt. Men nu har jag en skön känsla inombords, och ser fram emot emot en härlig helg med massor av julförberedelser. Hoppas att ni också har en fin kväll.
 
Varma kramar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: