Trött mamma på stan...

 
 
Top - Gekås, Kappa - Rut&Circle, Jeans - H&M, Stövlar - Sko-Boo, Väska - Gekås
 
 
Och en kopp kaffe på stan tillsammans med honom som man knappt hinner se om dagarna...
 
 
 Gokväll på er!
 
Har ni haft en bra onsdag? En vecka kvar till julafton - visst är det galet...? Var en sväng på stan i förmiddags, och fixade några av de sista klapparna (och ja, klämde lite på snygga paljettprydda plagg på H&M också, men det blev inget köp den här gången...). Känns skönt att ha koll på läget - i varje fall när det gäller just den saken ;-)
 
I övrigt har jag mest tagit det lugnt idag - precis vad jag behöver just nu. Byggt med lego, ätit lussekatter, tittat på Sunes jul (och slumrat till en stund), jobbat lite med bloggen, och mest såsat omkring här hemma. Hoppas ha hämtat lite kraft inför morgondagens utmaningar. Nu ska jag fortsätta att mysa med mina småprinsar. Hörs snart igen!
 
Varma kramar!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: