Äntligen helg!

 
Gokväll vänner!
 
Kikar in och visar några hyfsat pigga morgonbilder med dagens outfit - men nu 12 timmar senare är jag desto tröttare ;-) Idag invigde jag ett nytt halsband från Ur&Penn, som O nästan tvingade mig att köpa häromveckan. Det är ju såå vackert, som han sa. Så han var stolt över sin mamma idag (fast det hoppas jag han är utan halsband också, hihi).
 

Det har varit en galet intensiv vecka, och dessutom har vi haft lite sjukdom i familjen - så jag är såå tacksam över att hela helgen ligger orörd framför mig! Hoppas bara att bacilluskerna inte sätter klorna i mig också... Har en tjejmiddag att se fram emot imorgon, och då vill jag vara piggelin såklart. Nej, en lugn kväll med hämtmat och Let´s Dance, det blir fint det!
 
Njut kvällen ♥
 
T-shirt - Filippa K, Kofta - Gina Tricot, Halsband - Ur&Penn, Ring - KappAhl, Byxor - Gekås
Postat av: Fru H

Trevlig helg tillbaka till dig! Och hoppas på en kul (o frisk) kommande tjejkväll för dig!
Vill passa på att ge dig lite cred så här på fredagskvällen. Du är alltid så duktig på att skriva varifrån det du har på dig kommer och det är stort gilla på från mig. Då slipper man fråga när man ser något som faller en i smaken! Sen gillar jag ju dina dagens outfits oxå men det tror jag du vet sedan tidigare-:)!

2014-02-28 @ 22:30:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: