En preppy torsdagshälsning...

 
Hallå vänner!
 
Japp, det blev en lite preppy outfit denna torsdag - kändes rätt med tanke på att mer än hälften av arbetsdagen bestod av möten av olika slag, och jag fick vara lite business woman :-) Och jisses, vad dagen sprang iväg snabbt! Rätt som det var blev klockan 15 och det var dags att runda av med ett Step&Styrka. Så ikväll ska jag komma ner i varv och umgås med mina grabbar. O har beställt "bananglass" efter zumbaträningen, så det är bäst att sätta fart!
 
Ha en fin kväll ♥
 
 
Postat av: Ulla

snyggt värre....

2014-02-27 @ 20:03:31
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Jag gillar verkligen din top! Så himla fin :)
Vart har du hittat den?

Kramar

Svar: Tack snälla! Den kommer från H&M Diveded, men är tyvärr inte årets. Älskar den också :-) Kram!
Nina - Glamourmamman

2014-02-27 @ 20:55:16
URL: http://sagabus.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: