Today I´m Wearing This

 
Top Avanna, Jeans - Lindex, Stövletter, Scorett, Nagellack - OPI, Läppstift - Isadora
 
Friday it is!
 
Kanske är det många av er som jobbar sista dagen för veckan (jag gjorde ju min sista redan igår, hehe), och sedan kan det eventuellt vankas after work eller andra festliga trevligheter? Om jag skulle ut ikväll hade ovanstående outfit lätt kunnat användas. Svart är en riktigt partyfärg för mig, och med röda detaljer blir det extra effektfullt.
 
Avanna har länge varit ett av mina favoritmärken - gillar Annas coola prints, med mycket självförtroende och attityd. Hennes linnen bär jag gärna till fest! Idag kan du handla hos Avanna med hela 30% rabatt om du anger koden FRIDAY30. 
 
Kram ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: