Ännu mera sommar!


Gokväll vänner!
 
Hur har veckan börjat för er? Kanske är det några som har börjat jobba idag...? Tyckte nämligen att det var något glesare på stranden och i stan - eller är det helt enkelt så att många har tröttnat på sol och salta bad...? Inte jag i varje fall :-) Hoppas på minst en månad till med denna ljuvliga sommar! Och även om jag ska börja jobba igen på måndag, så finns det många chanser till strandhäng på kvällar och lediga dagar! Nu ska jag ta upp kampen med att få två små grabbar att duscha av sig salt och solkräm... Ha en fin kväll, så hörs vi mer imorgon igen!
 
Solvarma kramar!
Postat av: Popprinsessan

Här har veckan börjat med lite jobb, några timmar för att sedan fortsätta semestern några veckor till. Träningen har inte alls blivit som jag hade planerat den här sommaren, så klart pga av min fotoperation, men jag känner mig taggad att ta tag i det så fort som möjligt. Hade absolut kunnat träna vissa övningar, men värmen har gjort det svårt för mig...
Kram till dig!

2014-07-28 @ 19:41:26
URL: http://www.popprinsessan.se
Postat av: Popprinsessan

Här har veckan börjat med lite jobb, några timmar för att sedan fortsätta semestern några veckor till. Träningen har inte alls blivit som jag hade planerat den här sommaren, så klart pga av min fotoperation, men jag känner mig taggad att ta tag i det så fort som möjligt. Hade absolut kunnat träna vissa övningar, men värmen har gjort det svårt för mig...
Kram till dig!

2014-07-28 @ 19:41:32
URL: http://www.popprinsessan.se
Postat av: Anna

Njuter också fortfarande av sol och salta bad. Är ledig med barnen till skolan börjar 20 aug. Min man har dock börjat jobba. Kran

2014-07-29 @ 08:13:18


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: