Balkongblogg...

 
Ett glas mjukt Cabernet Sauvignon och lite ost och kex - det är mamman värd ikväll :-)
 
 
Gokväll vänner!
 
Det är först nu när klockan snart är åtta på kvällen, som man behöver klä på sig lite. Har faktiskt gått i bikini precis hela dagen, trots att det har spöregnat och åskat mellan solstunderna. Sa jag att jag älskar sommaren :-)
 
Nu har jag unnat mig en liten stund i min ensamhet på balkongen, medan smågrabbarna kollat på barnprogram och ätit lördagsgodis. Win-win :-) Ja, det blir ännu en lugn och skön kväll här hemma - passar mig ganska bra känner jag. Hoppas att ni också njuter av sommaren - den är kort som ni vet... Nu: mys med bröderna bus!
 
Varma kramar!
Postat av: Hanna Karlsson

Vilken härlig kväll du har!

2014-07-26 @ 23:58:25
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Bloggning och ett glas vin är ju mys det :)
Vad fin header du grejat till! Stilrent snyggt. Har inte varit här inne på några dagar inser jag nu...

Svar: Åh har han äntligen fått ta bort gipset! Vilken lycka :-D
Cyklop är ju tokbra! Att paketera in hela ansiktet är ju bästa skyddet mot väta ju och ett säkert kort enligt M ;-)
Kram & trevlig söndag!

2014-07-27 @ 08:36:28
URL: http://husnrnio.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: