Ensam hemma...

 
Hej igen!
 
Vilken fin avslutning jag fick på den här härliga onsdagen - en sallad från Gekås och ett glas svalt rosé på balkongen. Och vet ni, för första gången på evigheter kände jag mig lite småfrusen - minns knappt hur det känns :-)
 
Ja, som rubriken säger så är jag ensam hemma ikväll. Barnen stannade kvar i stugan hos mormor och morfar över natten, och T jobbar sent. Men jag njuter verkligen av dessa ensamma stunder - förmodligen för att dom inträffar ytterst sällan. Och när man har haft människor omkring sig hela dagen - förvisso fantastiska sådana - och dessutom gjort ett snabbesök på min arbetsplats (högtryck just nu!!), så är det ganska skönt att bara vara själv en stund.
 
Ja, vad händer resten av kvällen då? Ingen aning faktiskt! Som vanligt blir jag smått handlingsförlamad när dessa helt ensamma stunder inträffar :-) Men jag tror jag nöjer mig så här med den här dagen, och bara vilar lite på maten. Tar med mig vinglaset och datorn till Allsång på Skansen - det blir bra det :-) Hörs mer imorgon!
 
Kramar!
 
 
 
Postat av: Anonym

Åh vad skönt med lite egentid i soffan. Semestern kan ju bli lite intensiv när man är med varandra hela tiden, även om det såklart också är själva tjusningen med semester 😊. Hoppas ni får en härlig torsdag!! Kramar

2014-07-30 @ 07:56:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: