Let´s hit the beach!

 
Dagens Mama i kort tubklänning från Nelly - perfekt i högsommarvärmen!
 

Hallå igen!
 
Jösses, vad svetten rinner av en alla redan - måste vara närmare 30 grader, trots att klockan bara är halv 10! Perfekt att badväskan redan är packad, för jag tror att det behövs många svalkande bad idag. Idag ska jag och smågrabbarna få sällskap av min bror, och killarna längtar så efter att busa med morbror! Bra att ha en barnvakt med sig på stranden, så kanske man hinner bläddra i en tidning ett par minuter också :-) Nej hörrni, let´s hit the beach!
 
Ha en fin dag!

 
 
 
 
Postat av: jaana- hälso och kostcoach

Så gott med solen och värmen!!

2014-07-22 @ 10:59:37
URL: http://bananajaana.blogsppot.se
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar

Åh vad snygg du är! 😉 Hoppas ni får en härlig dag på stranden! Kramar

2014-07-22 @ 11:13:49
Postat av: Anna

Jag gillar din klädstil!

Svar: Tack snälla du!!
Nina - Glamourmamman

2014-07-23 @ 00:02:40
Postat av: Anna

Jag gillar din klädstil!

2014-07-23 @ 00:02:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: