Lite balkonghäng...


Godmorgon på er!
 
Sovit gott? Det har tyvärr inte jag gjort... Jag vill inte klaga på värmen överhuvudtaget egentligen, men i natt var det lite svettigt... Minst sagt! Men strunt samma, idag väntar ännu en ledig sommardag!
 
Igår kväll hade vi som sagt vänner på besök en sväng. Vi körde på enkelt balkonghäng, med mojitos och lite tapas. Finns det något bättre egentligen - än att sitta och plocka bland ostar, korvar och andra tilltugg. Sitta och smutta på ett glas vin i den varma sommarkvällen. Strunt samma om det är tisdag eller fredag - på semestern är alla dagar lika.
 
Nu har jag återigen packat strandväskan och diverse förnödenheter - men innan vi kan hoppa i badkläderna, måste vi in till Ortopedmottagningen och kolla gipset. Och även om det är svalt inne på ett sjukhus, så hoppas jag att det blir ett snabbt och smidigt besök. Ha en riktigt fin onsdag, så hörs vi säkert lite senare igen!
 
Varma kramar!
 
 
Postat av: jaana- hälso och kostcoach

Önskar dig en skön dag vid badet. Och hoppas att besöket hos läkaren går fort och smidigt!

2014-07-23 @ 10:17:18
URL: http://bananajaana.blogsppot.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: