Mot sol, bad och kompishäng!

 
Dagens Mama - redo för en ny, härlig semesterdag i solen!
 
 
Blus - Gekås, Shorts - H&M, Kilklackar - Din Sko, Armband - Edblad
 
 
Godmorgon!
 
Kikar in en snabbis och önskar er en fin tisdag. Strax ska jag och smågrabbarna bege oss några mil söderut för att tillbringa dagen i Falkenberg. Jag ska möta upp några sköna brudar för en fika på stan, medan barnen är hos mormor och morfar vid stugan. Och sedan hoppas jag såklart att det blir chans till några timmars sol och bad på Skrea Strand. Får som sagt aldrig nog av denna sommar :-) Nej, nu måste jag packa det sista - vi hörs ikväll igen!
 
Puss på er!
 
Postat av: Jenny

Har inte varit på stranden en ända dag, bara 3 dagar på badhus.
Ledig imorgon och tänkte packa korgen å filten, men då ska det tydligen regna och åska, hmmmm. Hahhaha
Kram

2014-07-29 @ 14:33:02
URL: http://nockinocki.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: