Sista semester(tränings)veckan!

Hallå måndag!
 
Då har vi kickat igång den sista semesterveckan - om en vecka sitter man på kontoret! Fattar ärligt talat inte vart de här första 3 veckorna har tagit vägen? Men jag är jättenöjd med sommaren 2014 - fattas bara annat med detta väder!
 
Speciellt nöjd är jag med att träningen har funkat så bra, trots de höga temperaturerna, och trots att vi har varit ute på vift en del. Visst, jag har inte haft så höga krav på vare sig intensitet eller prestation, men 4-5 pass i veckan har jag ändå fått till. Mestadels morgonpass som idag, med löpning och styrketräning, men även något CrossFit-pass eller utomhusgympa vid havet. Nu saknar jag dock det fullutrustade gymmet på jobbet, skivstänger, att leda och delta på gruppträningspass, få energi av andra deltagare, etc. Men jag lovar, när jag är mitt uppe i passplanering i höst, kommer jag att sakna den kravlösa träningen så här på sommaren :-) Allt har sin tjusning, så är det ju.
 
Nu ska jag njuta av denna sista semestermåndag, och är peppad inför en rolig vecka. Det blir sol, bad, kompishäng, gipsborttagning, och kanske t.om. lite party. Ni läsare får såklart hänga med på ett hörn :-) Vi hörs snart!
 
Ha en fin dag!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: