Those lovely days...

 
Hej igen!
 
Med risk för att bli tjatig - men hur underbara är inte dessa varma och soliga dagar?!? Jag vet att många suckar och säger att det räcker nu, men inte jag! Jag hade lätt kunnat ha det så här hela året - bortsett från julafton möjligtvis ;-) Jag älskar verkligen värmen! Inte ens de två somrar då jag varit höggravid med pojkarna hade jag ont av det. Ni som följer mig på Instagram kanske såg bilden jag la upp på mig med lille C i magen - en pepparkaksbrun badboll i 9:e månaden :-) Men, jag lider verkligen med alla er som INTE fixar denna tryckande hetta...
 
Nu har vi i varje fall duschat av oss dagens minnen av strandbesök (och en del märks även i huset - jisses, vad mycket sand det dras in!), och jag sitter och går igenom de senaste dagarnas bildskörd. Är så tacksam att jag har bloggandet som intresse, för det är verkligen kul att kunna gå tillbaka och se och minnas. Så mycket fixande med dessa bilder hinns nog inte med förrän senare dock - inte heller Moules Frites eller svalkande Chablis - för ikväll är jag själv med bröderna bus. Får bli en lugn kväll i soffan med kaffe och chokladpraliner istället - inte fy skam det heller :-)
 
Njut kvällen!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: