Trött och varm mamma rapporterar...


Gokväll vänner!
 
Hur mår ni i värmen? Jag mår fint, men det har varit en ganska krävande dag... Inte minst som mamma. Att ha semester själv med två små kids, det är inte alltid så mycket semester ;-) Och vissa dagar är tuffare än andra - särskilt när man har med trotsiga små blivande 4-åringar att göra... Ja, det har varit en kamp vid många tillfällen.
 
Besöket på sjukhuset gick dock snabbt och enkelt - O fick laga sitt gips som hade spruckit lite. Ja, att hålla en 8-åring ifrån att ramla eller stöta emot saker då och då, det funkar liksom inte ;-) Skönt att det bara är en vecka kvar tills det ska väck! Sedan blev det i varje fall ett par timmars sol och bad vid havet, innan mamman tappade tålamodet ;-)
 
Även om det låter tokigt i mångas öron, så tänkte jag dra på mig löparskorna och sticka ut och träna nu. Det är fortfarande ganska varmt, men jag behöver verkligen få lite enforfiner i kroppen efter den här dagen. Och sedan är det dags att packa för morgondagens lilla utflykt. Blir nog toppen med lite miljöombyte för familjen tror jag!
 
Solvarma kramar!
Postat av: Pillan

Du är verkligen superduktig som håller igång träningen som du gör (ser på IG) Jag orkar med ett par svängar i gymmet max nu i värmen men spelar iaf lite golf så jag får röra mej lite....

Kram P

2014-07-23 @ 22:31:34
URL: http://httphemmahospillan.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: