Shoppingdag i Göteborg...

 
En "dagens" från något av alla provrum man besökte, hör väl till under en shoppingdag :-)
 
 
Hamburgare är nästan ett måste på Hard Rock Café, men idag blev det en Ceasar. God!
 
 
 
Hej igen!
 
Tänk, jag fick med mig hela grabbligan till storstan för lite söndagsshopping - och jag behövde inte ens tjata idag ;-) Och visst blev det några påsar som fick följa med hem - köpte inte mindre än tre träningstight (oops!), en klänning och tjocka sugrör från Lagerhaus (ja, det funkar ju inte att dricka frukt- och bärdrinkar med för smala sugrör - testa själva, haha). Jag är fullkomligt outröttlig när det gäller shopping, men när man har killar med sig så får man oftast nöja sig med de timmar som blir ;-) Nej, nu är det snart dags att förbereda lite inför den sista måndagen innan semestern!
 
Varma kramar ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: