WORK OUT by Gina Tricot

 
Hallå igen!
 
Som jag berättade igår, så fick några träningstights följa hem från vår shoppingrunda. De leopardmönstrade såg jag på Instagram häromdagen, och inte helt överraskande föll jag som en fura :-) Och när jag spanade in dem på Gina Tricot såg jag att de endast kostade 129 kr. Därför slank det med även ett par svarta med neonrosa text :-) Visserligen är de inte i funktionsmaterial, utan i en stretchig bomullsmix, men jag tror ändå att de kan funka till det mesta (utom kanske de mest svettdrypande träningsformerna). Jag tänkte inviga dem idag på cirkelträningen - återkommer med recension!
 
Vad tränar du idag?
 
Postat av: Home2tiny

Vilken tur att det gick bra för O, men visst en roligare start på sommarlovet kan man ju absolut ha....Snygga träningstights som gjorda för oss pantertanter, he, he. Kramisar Tina

2014-06-30 @ 16:41:38
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Camilla

Idag blev det "bara" en rask promenad. Träningar mycket löpteknik just nu så jag har en ordentligt träningsvärk i benen så det var det jag orkade :)

2014-06-30 @ 21:16:44


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: