Fredagsfys ♥

 
Hallå i fredagsmyset!
 
Ännu en härlig dag börjar gå mot sitt slut - och precis som under riktiga högsommardagar är man så där lagom mör efter en dag med sol, värme och mysigt umgänge. Jag har kameran full av foton från dagen, men ni får se bilder från vårt utflyktsmål en annan dag. Jag har ett riktigt fint tips till er som bor i närheten (eller ska resa hit i sommar) - så håll utkik!
 
När vi kom hem i eftermiddags, bytte jag om till träningskläder och rev av ett träningspass i trädgården. Jag säger det igen: du behöver verkligen inte ta dig till ett gym för att få effektiv träning! Jag körde 10 min löpning och 3 st tabataintervaller a´4 min - that´s it! Och svetten lackade vill jag lova :-) Nu har vi ätit en fantastisk skaldjursmiddag på balkongen, och är nog snart redo att inta tv-soffan med en kopp kaffe. Ja, dessa sköna dagar får gärna fortsätta ett tag till...
 
Ha en fortsatt fin kväll ♥
 
Postat av: Åsa H

Hejsan
Hittade dig och din blogg av en slump på Instagram och herregud vad jag kände igen mig. Träning, glitter, glamour, västkusten, kettlebell, Buzzador... Såå kul!
Ha det gott! Kram Åsa

2014-05-30 @ 23:05:13
URL: http://www.sunseeker.blogg.se
Postat av: Åsa H

Jag såg mer nu, kaffe och vin. I love it!

Just det, jag finns på Instagram också - 2MrsH

2014-05-30 @ 23:07:39


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: