Morris buzzar Mjau Vaganza

Hej igen!
 
Som en del känner till, är jag sedan flera år tillbaka Buzzador. Det innebär att jag får chansen att prova på och utvärdera olika produkter, kampanjer och tjänster - helt gratis. Nu var det ett tag sedan jag gjorde det, men i förra veckan fick jag hem en låda med produkter från Mjau Vaganza. Och jag kan meddela att Morris var mer än nöjd :-)
 
 
Lyxiga (men lite små tycker Morris, hihi) påsar med delikatessmåltider
 
 
Snälla lillhusse, ge mig en påse nu då!!
 
 
Morris har fått testa både portionspåsarna med gourmetmåltider och de lyxiga gourmetsnacksen. Och han fullkomligt älskade dem!! Han äter oftast torrfoder, så när sådana här delikatesser serveras är han eld och lågor :-) Morris upplevde dock att portionerna med mat var i minsta laget för honom - aktiv äventyrskatt som han är. Men annars tummen upp!
 
Om du också vill bli buzzador och prova nya produkter och tjänster, så gå in på Buzzadors hemsida och registrera dig! Skriv gärna att jag har tipsat dig genom att ange användarnamnet Glamourmamman. Tack ♥
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: