Att förbereda för festligheter...

 
 
God morgon!
 
Så var det fredag igen - veckorna bara flyger iväg som vanligt! Bara drygt en vecka kvar till första advent - helt galet! Jag som nyss börjat använda fingervantar... Och idag var första dagen jag tog med C´s overall till dagis!
 
Idag är det en något lugnare dag på jobbet, och jag ska försöka beta av saker på listan som legat efter ett tag. Skönt att ta helg utan stresspåslag den här veckan... Den här helgen är också ganska intensiv, med festligheter flera av dagarna. Då är det en fördel att vara en bra projektledare - även hemma - så att allt flyter smidigt. I eftermiddag har vi t.ex. en dryg timma på oss, jag och smågrabbarna, innan det är dags att gå på födelsedagskalas. Då gäller det att ha koll på sakerna! Pojkarnas kläder ligger färdigstrukna därhemma, redo att bara hoppas i. Ja, och mina egna också förstås :-)
 
Ni ska såklart få hänga med på ett hörn i helgen, och höra vad vi mer ska hitta på. Men först är det jobb som gäller! Vad har ni för helgplaner? Berätta gärna - är så kul att höra vad ni läsare har för er. Förutom att läsa min blogg :-)
 
På återseende!
Postat av: Mia

Självklart läser jag din blogg😀. Dottern ska iväg på tävling på söndag med ponnyn så det lär bli mycket tid i stallet hela helgen.

2014-11-21 @ 10:34:14
Postat av: Anonym

Hoppas ni får en underbar helg!
Stöka hemma som vanligt... Samt kalas:)

2014-11-21 @ 12:02:02
Postat av: Karin O

Hoppas ni får en underbar helg!
Stöka hemma som vanligt... Samt kalas:)

2014-11-21 @ 12:02:05
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Popprinsessan

Här står det tjejhelg på agendan. Ska träna efter jobbet och sedan bege mig.
Kram och trevlig helg!

2014-11-21 @ 13:21:38
URL: http://www.popprinsessan.se
Postat av: Krickla

"Adventslådeinventering", träning, prova en ny matträtt, hundvakt, chaufför i morgon kväll och lite städning - står på schemat här!! Inte så mkt glamour, kanske...😁

2014-11-21 @ 17:27:31
Postat av: Krickla

"Adventslådeinventering", träning, prova en ny matträtt, hundvakt, chaufför i morgon kväll och lite städning - står på schemat här!! Inte så mkt glamour, kanske...😁

2014-11-21 @ 17:27:36
Postat av: Nockinocki

Det verkar som om din helg kommer bli kul. Själv sitter jag på arbete ikväll, imorgon dag och söndag kväll, sånt är livet hehe. Kommer till Gekås 8/12, brukar det kunna mattas ut tills dess ;)
Kram

2014-11-21 @ 18:25:32
URL: http://nockinocki.blogg.se
Postat av: Camilla

Jobbar i butik så först kl 19.30 börjar min helg. Då blir det hem och mysa med mina tjejer och maken :)

2014-11-21 @ 22:23:42


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: