Laddat inför advent...

 
 
På torgdagarna kan man verkligen frossa i julblommor, kransar och dekorationer just nu
 
 
 Riktigt mysigt att strosa omkring på stan, och insupa lite adventsinspiration inför helgen
 
 
Gokväll på er!
 
Vilken mysig dag vi har haft, jag och mina små killar. Vi har mestadels hängt här hemma och fixat med adventspyssel, men var även en sväng på stan. Strosade runt en stund på torget, spanade in granen som kommit på plats, och köpte dörrkrans och hyacinter. Känns galet att julen är så himla nära nu! Har ni kommit i rätt mood för den ännu?
 
Jag känner mig någorlunda redo för första advent nu i varje fall - även om det som vanligt tog ett tag innan man hittade alla stjärnor, lampor och förlängningssladdar ;-) Skönt att ha koll på läget - och tur är väl det, för kommande dagar kommer att bli ganska intensiva. Och spännande! Faktiskt lite pirrig i magen inför imorgon... Vi hörs mer då!
 
Varma kramar!
 
 
Postat av: Anonym

samma här :D

2014-11-26 @ 19:52:32
URL: http://melzies.for.me


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: