Kalashelgen fortsätter...

 
 
Jag älskar att planera fester och fixa med middagar och dukningar...
 
 
Igår hade jag inte tid att fixa så mycket med "piffet", men vi hade trevligt ändå :-)
 
 
God förmiddag!
 
Fest två kvällar i rad, men glöm rejäla sovmorgnar hemma hos oss - i varje fall för egen del. Jag har varit uppe sedan strax efter 7, och redan fixat pannkaksfrukost till mina två små prinsar. Blev genast en mycket populär mamma ;-)
 
Idag fortsätter vi på kalastemat - dock en mer barnvänlig variant. Lille C är bjuden till sin dagiskompis, och han har frågat mig var 5:e minut sedan han vaknade, när kalaset börjar ;-) Men nu är det snart dags att ta packa in den taggade 4-åringen i bilen. Jag själv tänkte dra ut på en löparrunda medan det är ljust. Har längtat hela veckan!
 
På återseende!
 
 
Postat av: Mikael

8 km in på kontot. All löpning som blir av är bra löpning :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: