Karibisk lördagsblogg...

 
 
Gomiddag på er!
 
Som ni ser går det ingen större nöd på mig denna lördag. En kall öl i plastglas, varm och fuktig luft, och lite lördagsblogg till tonerna av karibiska rytmer. Sämre kan man ha det :-) Att vi har befunnit hos på The Reef i Fredrikshamn det senaste dygnet har säkert flera av er redan listat ut, och givetvis kommer fler inlägg härifrån inom kort.
 
Nu har vi dock checkat ut från vårat rum, och jag har redan hunnit åka vattenrutschbana femtioelva gånger, efter den danska och goda (t.om. ett litet wienerbröd slank ner idag) frukosten. De stora grabbarna suger nu ut det sista av detta badparadis, medan jag och C pustar ut lite innan det är dags för färjan hem till Sverige. Vi hörs snart igen! 
 
Ha en härlig lördag!
Postat av: Jenny

Åhhh bara njut. Hoppas jag åker dit nån gång. Kram

2014-11-29 @ 20:37:11
URL: http://nockinocki.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: