A piece of Paris

 

Gokväll vänner!
 
Kikar in med en liten snabb uppdatering så här på kvällskvisten. Lite arg och besviken på min kropp just nu, då jag fortfarande känner mig lite hängig och småförkyld. Men jag försöker leva som jag lär, och vilar helt från träningen idag. Hade sett fram emot ett CrossFit-pass med bästa Jennie, men kroppen mår som sagt bäst av vila just nu.  
 
Soffläge har det dock inte varit på långa vägar denna lediga dag - nej, jag har varit på Gekås även idag, eftersom barnen skulle klippa sig. Visst är klippningen billigare där - men å andra sidan gick "överskottet" till fika och varsin liten leksak. Ibland är man bara FÖR snäll mamma ;-) Nej hörrni, nu ska jag peppa upp mig inför en piggare torsdag!
 
Varma kramar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: