Happy Halloween!

 
 
Hej vänner!
 
Sorry för dålig uppdatering de senaste dagarna, men jag har verkligen inte haft tid. Jag vet ju dock att mina trogna läsare ofta tror det värsta om jag inte skriver inlägg i samma takt som jag brukar - men allt är bara fint med mig ;-)
 
Igår var jag själv med barnen, och stressade från jobbet direkt till simskolan. Pjuh! Alla vet ju hur trött man blir av att vistas i en simhall, så varken jag eller barnen var speciellt svårlagda på kvällen ;-) Men innan jag själv fick krypa ner i sängen var det mycket som skulle göras. Måla naglarna, stryka kläder till mig och smågrabbarna, ta fram bus-eller-godis-utstyrsel, fixa med present till värdparet, etc. Japp, för ikväll är det dags för helgens första Halloween-fest. Längtar!
 
Men innan det är dags att dra på sig partykläderna, ska resten av arbetsdagen avverkas. Slut på frukostrasten!
 
Ha en härlig dag!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: