Hej hösten!

 
 
Ute på en motvillig promenad... Hej hösten!
 
 
Gomiddag på er!
 
Kan ni tänka er - då var vi inne i oktober månad... Och jösses, vad det blev höst snabbt! Nu är det riktigt kalla vindar som blåser, och löven ligger i drivor på marken... Jag fick dock motvilligt med mig miniprinsen ut på en liten skogspromenad (trots att jag egentligen också hellre hade stannat inne...) innan lunch. Och när vi öppnade ytterdörren utbrast han besviket: Men mamma, det är kallt ute! Jag gillar inte kallt. Nej, inte jag heller, hade jag lust att säga...
 
Ja, både jag och C är lite sega även idag - men det var ändå skönt att komma ut och andas lite frisk höstluft. Förhoppningsvis får jag ork till att ta tag i garderobsrensningen som jag tänkt göra. Känns ju onödigt att sommarklänningar och shorts ska konkurrera om platsen just nu - dessa plagg lär man ju ändå inte använda på ett bra tag är jag rädd... Höstkylan är ju dock en anledning att handla lite nytt till gardeoben - och det är ju ändå lite positivt ;-)
 
På återseende!
Postat av: Anonym

Lille C ser verkligen ut som O på den bilden...💕

2014-10-01 @ 22:20:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: