Nu är det höst!

 
 
En kort promenad på väg till skolan för att möta storebror O. Nu är det höst på riktigt!
 
 
Gokväll på er!
 
Ja, nu är det verkligen höst på riktigt... Och jag är ledsen, men jag gillar det inte. Visst är det vackert med alla färger på träden, men kylan och mörkret kan jag lätt vara utan. Kan ni fatta att det bara var en månad sedan man kunde ligga ute och sola?! Nåväl, det är bara att försöka gilla läget. Det går ju ändå inte att göra något åt årstiderna är jag rädd ;-) 
 
Det har varit en ganska seg onsdag faktiskt, mest pyssel och fix inomhus - och självklart hinner man inte med alls så mycket som man har tänkt... Nej, nu ska jag råda bot på detta höstdepp genom att gå och köra ett cirkelpass för ett härligt gäng. Endorfiner är verkligen ett av mina bästa sätt för att toppa humöret! Ha en fin kväll, så hörs vi snart igen.
 
Varma kramar!
 
Postat av: Home2tiny

Å jag som älskar hösten.....hoppas humöret steg efter ett riktigt träningspass. Kramisar Tina

2014-10-22 @ 19:53:54
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: birgitmaria

Det framgår verkligen hur avlångt Sverige är, när du har höst och här har vi vinter! Jag gillar ju alla årstider och första snön är nåt speciellt.

2014-10-23 @ 22:43:30
URL: http://birgitmaria.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: