Nutellabullar - barnsligt gott!

 

Captain America hamnade av någon anledning mitt i bullbaket häromdagen!
 
 
Härliga vetebullar med Nutella som fyllning - det kan liksom inte bli fel!
 
 
Hej igen!
 
Alltså, Nutella är ju sååå gott! När jag bor på hotell brukar jag ofta lyxa till det med Nutella på pannkakorna till frukost - eller varför inte till nybakta scones. Oerhört onyttig kombo - men ack så ljuvlig sådan!
 
I förra veckan bakade ju jag och C bullar med Nutella som fyllning - ett kul alternativ till de vanliga kanelbullarna. Ett tips för er som är höstlovslediga och kanske inte har något speciellt på agendan idag. En trevlig aktivitet att göra tillsammans med barnen, och sedan är det ju perfekt att ha ett gäng bullar på lut i frysen i höst :-)
 
Ha en fin dag!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: