Ombyte förnöjer...

 
 
Blus - Gekås, Halsband - Ur&Penn, Armband - Edblad
 
 
 Gomiddag på er!
 
Kikar in med en liten lunchhälsning till er. Ni ser att jag har bytt djurtema idag - från leopard till zebra. Ombyte förnöjer :-) Annars är det en ganska vanlig tisdag för min del - mycket skrivbordsjobb och planeringsarbete, och sedan ett step-pass innan det är dags att stämpla ut och åka hem. Inte så mycket spännande att berätta alltså. Men det kanske du har? Fyller du år, har du vunnit på Triss, blev du överraskad av ett blombud på jobbet, äter du något lyxigt till lunch, eller har du något kul att se fram emot ikväll? Tell me :-) Det är så roligt när ni lämnar små kommentarer hos mig!
 
På återseende!
Postat av: Mia

Jag fick ett brev med posten som gjorde mig glad:))

Svar: Åh, spännande :-) Ha en fin kväll!
Nina - Glamourmamman

2014-10-21 @ 15:08:08
Postat av: Anna

Jag ska med barnen på Bamse gympa och senare när barnen somnat blir det soff-mys framför tv:n. En lugn tisdag.

Svar: Lugna tisdagkvällar är inte fy skam det heller - njut av lugnet!
Nina - Glamourmamman

2014-10-21 @ 16:17:39
Postat av: I mitt huvud

Har inte hänt nåt särskilt spännande alls, definitivt inga blombud. *...sade hon surt...*
Jag hoppas att jag lyckas sälja bilen idag, för jag har köpt en annan. Och så ska jag träna med en kompis.
Ha en bra kväll!

Svar: Träna med en kompis lät ju supertrevligt :-)
Nina - Glamourmamman

2014-10-21 @ 16:27:08
URL: http://www.imitthuvud.com
Postat av: jessica

ÅÅÅ villr bara kika in och säga hur grym du är! Önskar jag vågadr mig på de som du gjorde i helgen! Massa kramar

Svar: Tack snälla, vad gullig du är! Klart du vågar, du är ju stark som en oxe! Nästa år kanske vi ses på någon av tävlingarna :-) Kram
Nina - Glamourmamman

2014-10-21 @ 16:46:11
Postat av: Ulla

jag ska ha lite homeparty ikväll....en kompis ska gå igenom mina gamla avlagda kläder och se om hon vill ha något...förra gången köpte hon över 40 toppar....har jag shoppingproblem?..nä inga alls...ser inget problem i det...det blir bara ett problem när det blir för trångt i garderoben..

Svar: Haha, helt rätt Ulla :-D Ha en mysig kväll, och hoppas du får sålt mycket!Kram
Nina - Glamourmamman

2014-10-21 @ 18:08:39
Postat av: Ulla

kan meddela att hon köpte rubbet...hehe..

2014-10-22 @ 18:21:24


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: