Polisbakning pågår...

 

Hallå igen!
 
Ja, som ni ser kör jag och minipolisen på bakning denna ledig onsdag. Ett mysigt sätt att umgås inomhus när det är inte riktigt lockar till utomhuslek. Att leka med Transformers, bilar och Skylanders är inte min cup of tea, så då passar detta jättebra ;-) C gillar det, och jag tror dessutom att storebror kommer att bli minst sagt glad när han får gofika efter skolan :-)
 
Idag är det för övrigt Caps Lock-dagen, för er som inte visste det. Fattar ni hur många chanser vi har på ett år att fira något? Kom över en lista på temadagar häromdagen, och man blir nästan lite full i skratt. Särskilt när olika dagar och teman "krockar" lite med varandra. I fredags var det t.ex. nationella mag- och tarmdagen OCH höga klackars dag. Hur kombinera dessa två teman? Äta ärtsoppa i pumps kanske :-) HÄR är listan om ni vill kolla vad som firas!
 
Nej, nu är det dags att fixa lunch. Jag skulle nästan vilja kunna ha doftfunktion i bloggen just idag, för ni anar inte hur gott det luktar i mitt kök just nu :-) Sedan får det nog bli ännu en liten promenad (jo, vi har faktiskt varit ute en sväng redan - i affären), annars är jag rädd att den lilla polisen klättrar på väggarna. Vi hörs kanske lite senare igen!
 
Ha en fin dag! 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: