Shopping i höstrusket...

 
 
Jeans - Levis Curve, Kappa - H&M, Hatt - Gekås, Skor - Duffy, Armband - PUSS, Väska - Gekås
 
 
Gomiddag på er!
 
Vilket trist väder vi har idag, va? Kände dock att jag behövde ut en sväng, och gärna en stund för mig själv. Man har ju kommit till det stadiet i livet, då man tycker det är lyx att åka och veckohandla själv ;-) Enbart mat blev det dock inte, hann även med en snabb sväng i några butiker. Och får av någon anledning oftast med mig samma saker hem - leopradmönstrat eller träningsplagg ;-) Nej, nu ska jag ta ett röj här hemma innan det är dags för eftermiddagsfika.
 
På återseende!
 
 
Postat av: Ulla

e de Sherlock Holmes som är i farten...snygg outfit...gjord för dig!

2014-10-26 @ 21:07:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: