Världens finaste sällskap ♥

 

Gokväll vänner!
 
Fredagsmyset är här igen, och just nu sitter jag i soffan tillsammans med småprinsarna och kollar på Amigo Grande. I helgen är det vi som ska hänga det mesta, eftersom det är jobbhelg för T. Brukar bli ganska intensiva och galna dagar, samtidigt som det är supermysigt såklart! Bara att försöka hänga med i deras tempo så gott det går :-)
 
Det har varit en bra dag, och inte alls lika intensiv som igår. Fick dessutom ett mail på morgonen som gjorde mig glad hela dagen :-) Som vanligt avslutades denna fredag på jobbet med ett HIT-pass - och i motsatts till förra veckan behövde jag inte hålla igen idag. Explosivitet, puls och mycket benstyrka - och såklart en massa endorfiner!
 
Nej, nu ska jag och grabbarna kolla på vårt nya favoritbarnprogram - Pinata. Hörs mer imorgon!
 
Varma kramar!
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Jag har också haft en kväll tillsammans med grabbgänget, som varit aningens intensiv men mysig :).

Hoppas ni får en härlig helg! Kramar

2014-10-24 @ 21:46:31
URL: http://hannadidrikson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: