Att njuta av sensommaren...

 
 
Rabarber- och jordgubbspaj i solen - det ger smak av sommar...
 
 
...och lägger sig som ett varmt, mjukt täcke runt själ och hjärta.
 
 
 
Gokväll vänner!
 
Ja hörrni, jag börjar nästan vänja mig vid att kunna njuta av sol och värme på mina lediga onsdagar. Så underbart skönt att fortfarande kunna ligga på gräsmattan och känna solens varma strålar på sig. Nästan overkligt att vi redan har kommit mer än halvvägs in i september - man undrar ju liksom hur länge denna sensommar" ska vara... Men, jag njuter av varje dag av "brittsommar" eller "indiansommar" - eller vad det nu kallas - hösten kan gärna vänta...
 
Varma kramar!
Postat av: Maria

Här blev det äppelkaka & vaniljsås till fikat, så gott!
Det underbara väder får gärna hålla i sig ett tag till, precis i min smak :)

kram kram

2014-09-17 @ 20:58:54
URL: http://jagharvingar.se
Postat av: Tina

Men åh så mysigt det ser ut! Förstår att du njuter! Hoppas verkligen att det fina vädret håller i sig! KRAM

2014-09-18 @ 08:30:54
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: