Dagen i punktform:

 
 
Dagens minus:
 
Jag har sovit riktigt, riktigt urdåligt i natt
 
Det är verkligen becksvart ute kl. 6 på morgonen...
 
Jag låter mig påverkas av sådant jag inte kan påverka
 
Det känns långt till helgen. Och till våren...
 
 ♥
 
Dagens plus:
 
Jag fick en välbehövlig massage på jobbet
 
Vi har fri tillgång till kaffe på kontoret = många koppar
 
Jag har fått gjort en massa saker på min lista 
 
Jag har köpt en hatt och ett nytt läppstift - bl.a....
 
Solen sken när jag körde hem
 
Postat av: Jenny

Tråkigt med minus, men tur att det finns lika många plus =) kram och hoppas kommande natt blir bättre.

2014-09-29 @ 22:08:15
URL: http://nockinocki.blogg.se
Postat av: Tina

Skönt att det finns saker på båda listorna så att de väger upp varandra lite. Hoppas du har fått sova gott i natt. KRAM

2014-09-30 @ 07:19:20
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se
Postat av: Fru H

Haha, ja långt till våren är det tyvärr. Är ingen höstmänniska men tänker att det bara är några månader till advent, då blir det lite bättre ett tag innan trista januari o februari kommer-:)!
Fina färger på skjorta o nagellack du har! Behöver investera i lite nya höstfärger på mitt nagellack känner jag!!

2014-09-30 @ 13:27:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: