En bättre tisdag...

 
 
 En del av dagens jag -  i t-shirt från Gekås, kofta från BikBok, halsband från Mint och ring från PUSS
 
 
Och som ni ser försöker jag få lite av sommaren att leva kvar på mina naglar - Nagellack Isadora Ocean Drive
 
 
 
Hej vänner!
 
Jo, men det blev ju en riktigt bra tisdag det här. Trots lite huvudvärk (vet inte om det beror på en förkylning, eller har att göra med alla tankar som fladdrar runt dessa dagar), så har det varit en riktigt pigg och härlig dag. Och eftermiddagens step-pass gick också som planerat (det tillverkades ju i lördags i sällskap med ett glas vin - och det verkar vara ett vinnande koncept, haha). Skönt att ha höstschemat i rullning, med en massa peppade deltagare! Nu hoppas jag att morgondagens väderprognos stämmer, och att jag kanske kan få ha bikini på min lediga dag :-)
 
På återseende!
Postat av: Home2tiny

Hoppas du mår bättre o jag som också är ledig imorgon håller tummen för fint väder. Kramisar Tina

2014-09-03 @ 00:09:45
URL: http://home2tiny.blogspot.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: