Lady in red

 
 
Gomiddag vänner!
 
Ni anar inte hur lämpligt gårdagens "farväl till sommaren" kom - idag hade vi nämligen nollgradigt på morgonen! Och jag fick skrapa rutorna på bilen.... Varför blir man alltid lika överraskad första gången på säsongen som det händer?! Ja, i år kanske det inte är så konstigt egentligen - det var ju liksom bara 3 dagar sedan man låg och solade i bikini...
 
Ja, hösten har kommit med full kraft - och jag anar att  även vabbandet är nära... Idag är lille C hemma med pappa och är sjuk - hosta och feber. Typiskt denna årstid. Jag själv är i varje fall på jobbet, och körde fullt ut på röda detaljer denna frusna tisdag. Piggar alltid upp litegrann i varje fall :-) Nej, nu är lunchen strax slut, men vi hörs ikväll igen! 
 
Kram på er! 
Postat av: Popprinsessan

Har redan vabbat tre gånger sedan skola/dagis började. Helt otroligt! Förra veckan var jag hemma med R pga feber. Idag var det minst tre sjuka barn på dagis i just feber. Hoppas att det inte blir en ny omgång för R.
Hoppas C kryar på sig fort och att det inte smittar av sig!
Kram till dig!

2014-09-23 @ 14:51:03
URL: http://www.popprinsessan.se
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Det utbröt lite panik här hemma i morse när vi precis skulle åka till förskola och skola och jag insåg att det bara var en grad ute. Fick göra en djupdykning ner i lådorna för att leta fram mössor och fingervantar. Verkligen snabba vändningar från sommarkänslor till kall höst. Hoppas C kryar på sig snart! Kramar

2014-09-23 @ 21:56:05
URL: http://hannadidrikson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: