Söndagsmiddag...

 

Gokväll vänner!
 
Svisch, så var den här intensiva kalashelgen till ända! Jag har två toknöjda små killar här hemma ikväll, efter en dag späckad med lek, bus och en massa socker ;-) Att hämta sin 4-åring från sitt första barnkalas på Lekstugan - alldeles rosig om kinderna, med svettiga hårtestar i pannan, och med lycka i blicken - ja, det är få saker som slår det!
 
Fördelen med att också själva ha haft fest i helgen, är att det ibland blir rester kvar att mumsa på dagen efter. Idag skrapade vi t.om. ihop en tvårätters middag så här på kvällskvisten - först avokadopaj med räkor till förrätt, och sedan Boeuf Bourguignon till varmrätt. En liten slatt vin fanns också kvar, och förhöjde givetvis upplevelsen :-)
 
Så, nu sitter jag här, nytränad och mätt i magen. Nöjd med helgen som gått, och varm i hjärtat av nyheten att vår käre VD är på väg tillbaka. Cancer är en j-a skitsjukdom, och jag blir så glad varje gång jag hör om personer som fixar denna tuffa kamp. Heja Boris! Hoppas att ni också har haft en fin höstsöndag, och är laddade för en ny vecka.
 
Varma kramar!
Postat av: Anonym

Jag blev varm i hjärtat när jag läste om att allt gått bra för Boris. Härlig helg ni haft, nu kör vi en ny spännande vecka :-) Kram

2014-09-28 @ 21:01:27
Postat av: Hanna Karlsson

Helgen har bara sprungit förbi som vanligt.

2014-09-28 @ 22:28:50
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: