Sunday - Sunny Runday

 
 
Gokväll vänner!
 
Jo, ni läste rätt - solen kom fram även idag. Och jag har precis avverkat milen - 6 minuter snabbare än förra veckan!  Visserligen hade jag O med mig på cykel den gången, och fick stanna upp emellanåt - men jag kände redan när jag snörade på mig skorna idag, att detta skulle bli en bra runda. Älskar när min kropp svarar så bra på träningen!!
 
Annars då? Jo, jag har haft en jättemysig söndag. Det blev bio - The Boxtrolls - och hamburgare, och grabbarna var mer än nöjda! Ja, även om filmen var i läskigaste laget enligt miniprinsen ;-) Nu är magen full av omelett med räkor, och jag ska strax krypa ner i soffan under en filt. Imorgon kör vi en nya spännande vecka - hoppas ni hänger med?!
 
Varma kramar!
Postat av: Mia

Klart jag hänger med dig nästa vecka, kul för dig att det funkar så bra med träningen :))

2014-09-21 @ 20:08:01
Postat av: birgitmaria

Kul att det gick så bra!! Jag var också ut idag, men det blev ingen rekordtid, men dock 6km :-)

2014-09-21 @ 22:49:14
URL: http://birgitmaria.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: