Att inviga en ny träningssal...

 
 
Gokväll vänner!
 
Ja, ni förstår lyckan!?! Att leda första passet i en sprillans ny gruppträningssal! Som vi har slitit, jag och min kollega, med att få till alla små detaljer så som vi vill ha det. Men oj, vad bra det blev! Igår slog vi upp portarna  - med specialpass och happenings - och idag var det min tur att köra Salsa-Step för ett härligt gäng. Ibland känner jag mig nästan kär i mitt jobb, och är så glad att jag får vara en del av allt spännande som händer :-) Så ja, det har varit en toppendag!
 
Kram på er!
Postat av: Ulla

kul....ser fint ut och vilket bra ledord på väggen....grattis!!

2015-04-28 @ 20:40:26
Postat av: Josefina

Fint det ser ut! Nästa gång jag jobbar får jag komma och provträna. 👍😊

2015-04-28 @ 22:05:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: