En annorlunda start på veckan...

 
 
Älskar att ha vita, doftande liljor i mitt hem!
 
 
Gokväll vänner!
 
Då har vi kickat igång sista aprilveckan för det här året. Snacka om att våren riktigt har exploderat just nu! Trots att jag går upp redan kl. 5 på morgonen, så är det riktigt ljus då. Love it! Och man kan riktigt se på träden hur löven slår ut för varje timma. Det är faktiskt nästan så att man vill bromsa tiden lite nu. Älskar den här perioden före sommaren!
 
Jag har haft en annorlunda, men bra start på veckan. Spännande besök, viktiga möten, och invigning av vårt nya gym. Tyvärr har dock tröttheten legat som en tung mössa över mig hela dagen... Och det verkar som om fler känt så, om man kollar runt i sociala medier. Vårtrötthet kanske? Så nu blir det tidigt i säng, så att jag är taggad för morgondagen!
 
Varma kramar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: