En dag med lite klös...

 
 
Denna onsdag krävdes det en outfit med lite extra klös i :-)
 
 
Tröja - Veromoda, Byxor - Gekås, Halsband - MiitaSweden
 
 
Hej vänner!
 
Oj då, den här dagen gick visst i en rasande fart - och inte ett endaste blogginlägg förrän nu. Men nu är jag här! Det gick finfint att jobba på sin lediga dag, men jag ska erkänna att jag är lite seg i skallen just nu... Det är många saker att rodda med, men jag tror faktiskt att jag kan ta påskledigt med gott samvete imorgon eftermiddag.
 
Solen bröt sig fram efter lunch, så jag passade på att köra ett backträningspass i skogen innan middagen. Åh, vad jag älskar dessa energigivande löparrundor! Nu ska jag förbereda lite inför morgondagens köriga schema - och samtidigt försöka få en 4,5-åring att städa på sitt rum... Någon som har knep så mottages dom tacksamt ;-)
 
Ha en fin kväll!
Postat av: Mari

Jag köpte en tärning modell större när mina barn var små, sedan spelade jag städspel. Slå tärningen och man får plocka upp så många saker som prickar. Barnen blev jätte bra på att städa och när man fick en sexa fick man ju slå om och det blev ofta hurrarop! Lycka till och Glad Påsk!

Svar: Smart! Tack för tipset :-) Glad påsk!
Nina - Glamourmamman

2015-04-03 @ 07:01:38


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: