Huvudet upp och fötterna ner...

 
 

...nej, några onsdagsbulor har det inte blivit idag - jag har stått på benen hela dagen faktiskt :-) Tänk att man satt i ett rum på akuten för en vecka sedan, och inte hade en aning om att man hade ytterligare 7 timmars väntan framför sig... Jag har faktiskt fortfarande känningar av smällen i huvudet - även om bulan blir mindre öm för varje dag. Vilken grej, va?
 
Lite groggy har jag dock varit ändå i eftermiddag, men det kan jag inte skylla på något svimningsanfall. Snarare beror det på en galet intensiv - men mycket bra - mötesdag. Men luften gick ur mig ikväll...Ska bli skönt att bara jobba halvdag imorgon. Nej, nu ska jag dricka kaffe och äta bullar med mina killar - känns som en helrätt sysselsättning just ikväll!
 
På återseende!
Postat av: towe

Hoppas du får vila rejält under långhelgen :)

2015-04-29 @ 20:45:31
URL: http://towis.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: