Mellan moln och solsken...

 

De röda detaljernas dag - hela outfiten kommer från Gekås Ullared
 

Hallå vänner!
 
Vad hittar ni på denna ganska soliga söndag? Jag började dagen med en lätt löparrunda - och för första gången i år var det faktiskt för varmt för långärmat. Så underbart att våren är här på allvar - även om det fortfarande är ganska kalla vindar när solen går i moln. Klänning med skinnjacka över är en perfekt outfit dessa dagar!  Nu ska jag strax skjutsa O till ett barnkalas. Nej, filmfest hette det visst denna gången :-) Ha en fin dag, så hörs vi kanske lite senare!
 
Varma kramar!
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Snygg som vanligt :) Underbart väder idag! Här har det också varit barnkalas fast ett mer klassisk idag. Antar att kalasens tid har kickat igång på allvar nu!

Svar: Jättesmart tyckte jag och lät som jag hört talas om världens bästa uppfinning enligt sambon när vi såg dem laga blodpudding på Vardagspuls :)
Kram & trevlig kväll!

2015-04-19 @ 17:28:53
URL: http://husnrnio.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: