Sunday Blue(s)

 
 
Gokväll vänner!
 
Har ni haft en fin söndag? Min dag (och helg) har varit bra, men jag hade gärna sett en extra dag mellan lördag och söndag...Tiden går ju så himla fort, och dagarna springer iväg! Och just nu är min hjärna full av tusen projekt - både hemma och på jobbet - så jag behöver tid att reflektera lite också. Så lite söndagsångest, men samtidigt inte alls!
 
Dagens genrep inför Toughest gick riktigt bra - känner mig stark just nu! Så nu ska jag ta det lite lugnare med träningen i veckan, och mest ladda upp inför lördagens tävling. Ja, det är mycket spännande saker som händer i veckan, så egentligen behöver jag inte ha söndagsångest överhuvudtaget. Nästan så att jag längtar lite till jobbet när jag tänker efter :-) Så nu laddar vi för sista veckan i april, och allt kul som står på schemat framöver. Vi hörs snart igen såklart!
 
Kram på er!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: